Perşembe, Şubat 24, 2011

Moving in the bank




BANKADA BI - KAC DAKKA             >
Bir isin sponsor gorusmesi icin hazirlanan bu video performans, benim icin ve sanirim ekip icinde bir ilkdi. Ekiple olan dialogum, bu isin benim icin kolay oldugu, zaten her yerde muzikle veya muziksiz dans edebilecegim, bankada olmamamizin bir sorun tesgil etmedigi yonundeydi. Devaminda, gizli kamerali ekip yerine oturup, merakli gozlerle bana baktiklarini gordugumde isin bende oldugunu anladim. Bende ilk aklima geleni yaptim, elimden geldigince siradan bir tavir takinip vezneye gittim, para kartimin kirik oldugunu, bana nasil yardimci olabilirsiniz yada kiminle konusmam gerekir gibi, kendime zaman tanimak icin veznedeki kiza hizli hizli sorular sordum. Sonra arkami donup, cok genis olmamakla birlikte hareket etmek icin sectigim yere dogru yuruyup, konsantre olmaya basladim. Bu esnalarda  yapacaklarima dair bir onguru olusturum, eskiz gibi. Daha onceki tecrubelerimden yola cikarak, orda olusturacagim beden hareket dizelerine dahir kendimden bilgi alirim. Baslamak biraz zor gelmedi deil, ama, sonucta burda bahsettigim, hayatta hakkinda en cok tecrube sahibi oldugum konulardan biri olan, hareket etmekti. Dans etmeye basladim ve bitti, muzikle birlikte bir akimin icine giriyorum ve kendime biraz bosluk yaratiyorum, tamamiyla konsantre olmakla alakali. Egitici, heycanli ve keyifli bir tecrube oldu benim icin.
NOT: Guvenligin haberi yoktu, gayet duzgun bir sekilde benden durmami istedi,  tamam dedim icerdekilere selam verdim ve ciktim. Mecbur kalan guvenligin disinda herkes, ben orda degilmisim gibi davrandi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder